13 Ağustos 2013 Salı

Merhaba Küçük Adam




Bugün sen hayatımıza gireli tam 18 hafta 6 gün oldu.
Her şeyin en başından beri günlük tutmak, gün be gün beraber yaşadıklarımızı, hissettiklerimi yazıya dökmek hep aklımdaydı.
Ama ne yazacağımı, ne söyleyeceğimi bilemedim bir türlü.
Senin var olduğunu doktorumuzdan duyduğumdan beri çok heyecanlıydım aslında ama bir şeyler söyleyebilmem için seni gerçekten hissetmem gerekiyormuş sanırım.
Son birkaç gündür, özellikle yemek yedikten sonra karnımın içinde senin ufak kıpırtılarını hissediyorum. Galiba yemek yemek çok hoşuna gidecek. Tıpkı baban gibi :)


Bu arada bu fotoğraf bizim ailemizin sen gelmeden önceki hali.
Baban, Ben ve Dark.
Sen bu fotoğrafta benim karnımın içindeydin.



Senin varlığın için her geçen gün daha fazla heyecanlanıyor ve sağlıkla aramıza katılman için hep dua ediyoruz.
Birlikte yolu yarıladık bile bebeğim.
Kavuşmamıza 148 gün kaldı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder