12 Kasım 2013 Salı

32+0. hafta

Günaydın bebeğim;
Bugün her zamankinden daha fazla heyecanlıyım. Bu sabah kalktım. Banyomu yaptım, giyindim, süslendim ve okula geldim. Saat 12 gibi deden gelip bizi alacak ve doktorumuza gideceğiz. Bugüne kadar seni izlediğimiz ultrasondan daha farklı bir cihazla sana bakacağız çünkü. Seni hep küçük bir kuru kafa olarak görmüştük bugüne kadar. Ama bu makine doğduğun zaman nasıl bir bebek olacaksan o halini görsterecek bize. Minnicik burnunu, tombul yanaklarını, ağzını, gözlerini net bir şekilde görebileceğiz. İş sadece sende bitiyor artık. Bugüne kadar sıkça yaptığın gibi gizlenmez, bize poponu dönmezsen eğer, seni görebilecek, hatta karnımın içindeki halinin video kaydını alabileceğiz. 
Bugün Anneciği üzme olur mu? 
Seni gerçekten çok merak ediyorum bebeğim.

Ayrıca tam 32 haftayı bitirdik seninle birlikte takvimsel olarak. 32 koca hafta. Tam 8 ay eder. 8 aydır benim bir parçamsın sen. Yaptığım her şeyde, attığım her adımda hep bunu düşündüm. Bebeğim için iyi olur mu dedim hep. Ve senin için, senin sağlıklı gelişebilmen, büyüyebilmen için bir çok şeyden vazgeçtim hep. En basiti aylardır oje sürmüyorum, saçımı boyamıyorum (hata kestirmiyorum bile gerçi bu bir batıl inanç ama olsun), midye-kokreç gibi yiyeceklere yaklaşmıyorum ki her ikisini de çok severim, istediğim gibi giyinemiyorum, eskisi gibi hoplayıp zıplayıp ortalarda dolaşamıyorum....... Sadece ben vazgeçtim dersem babacığa haksızlık etmiş olurum gerçi. O da bu 8 ay içinde benim yüzümden çok çekti, zavallıcık. Ama her şeyi senin için yapıyoruz oğlum. Sen sadece sağlıkla gel dünyaya. Tek istediğimiz bu.

Eksiklerimiz bitti mi, her şey hazır mı dersen eğer malesef bitanem. Hala eksiklerimizi tamamlayamadık. Bunları düşündükçe annenin canı daha çok sıkılıyor. Bu haftasonu Kemal amca'nın düğünü var. Antalya'ya onun için gidip geldikten sonra 2 hafta veriyorum kendime. 2 hafta içinde evin ve senin tüm eksikliklerini tamamlayıp, sadece şekerdi, sepetti ıvır zıvır işlerle uğraşıp, senin bıdık kıyafetlerini yıkayıp ütüleyerek seni beklemek istiyorum evimizde. 

Sadece son 4 haftamız var. 4 hafta daha dünyaya gelmek için acele etmezsen eğer gelişimini tamamen tamamlamış olacaksın. Ondan sonra biz ne zaman istersen seni bekliyor olacağız. Sakın acele etme olur mu?

Bebeğim programının dediğine göre en fazla 56 günümüz kalmış.
Hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder